بازدید دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی استان بوشهر

تاریخ خبر: 22 اردیبهشت 1397    کد خبر: 1116

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور بعدازظهر چهارشنبه وارد بوشهر شد و پس از بازدید از مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی استان بوشهر، به محل اجرای پروژه ساخت اورژانس عمومی و هسته‌ای بوشهر رفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در بازدید از مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خاطرنشان کرد: در استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی تاکنون اجراشده است و چندین پروژه نیز در دست اجرا است که امیدواریم شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در سریع‌ترین زمان برای استفاده مردم باشیم.

دکتر محمدباقر نوبخت اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از سیاست‌ها و اولویت‌های دولت در سال جاری است و در این راستا از همه ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده می‌شود.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت تکمیل پروژه‌های بهداشتی تلاش می‌شود با تزریق اعتبارات مناسب زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این استان تکمیل شود.